OUR

MINISTRIES

Kid's Ministry/ Ministerio de Niños

Our kids Ministry has been a blessing to our church. We encourage the children with the word of God. We believe in guiding them to the right path. We have wonderful teachers prepared to teach our children!

Nuestro Ministerio de niños ha sido una bendición para nuestra iglesia. Animamos a los niños con la palabra de Dios. Creemos en guiarlos hacia el camino correcto. ¡ tenemos maestros maravillosos preparados para enseñar a nuestros niños!

Worship Ministry/ Grupo de Alabanza

Our Worship team guides us to be intimate with the Lord, They praise God with all their hearts and are a team that really sing with the Holy spirit with in them!

Nuestro equipo de adoración nos guía a ser íntimos con el Señor, alaban a Dios con todo su corazón y son un equipo que realmente canta con el Espíritu Santdo dentro de ellos!

thF04IGD4D.jpg
Womens Ministry / Ministerio de Mujeres

We are conquers of God's Kingdom, we are a women's ministry that provoke the Holy Spirit of God. We have Women's' event each month with our Pastor Marie Serrano

Somos conquistas del Reino de Dios, somos un Ministerio de mujeres que provocan el Espíritu Santo de Dios. Tenemos evento de mujeres cada mes con nuestra

Pastor Marie Serrano

Mens Ministry/ Ministerio de Varones

Men's ministry is a group of men that sets time aside to have a personal relationship with the Lord, There is Worship and the word included each month. Come join us!

Ministerio de Varones es un grupo de hombres que aparta tiempo para tener una relación personal con el Señor, hay adoración y la palabra se incluye cada mes. ¡ Únete a con nosotros!

varones.png
untitled.png
Youth Ministry/ Ministerio de Jovenes

Our Youth is on FIRE for God, We have service each month. Come join us as we have an encounter with King of kings!

Nuestra juventud está ardiendo por Dios, tenemos servicio cada mes. Ven y Únete con nosotros para tener un encuentro con el Rey de Reyes!

Radio Vida San Antonio .png